HØJREAKTIVT.
- Ultra-reaktiv slidbanedesign tilpasser sig kontinuerligt til vejen for optimalt aftryk.
FREMRAGENDE STYRINGSKONTROL.
- “Dynamic Response“-teknologi: et hybridbælte af Aramid og Nylon sikrer optimal overførsel af styringsinstruktionerne til vejen.
EXCEPTIONELT TØRT GREB OG FORBEDRET OPBREMSNING I VÅDT FØRE.
- "Bi-Compound-teknologi": To forskellige elastomer anvendes i denne slidbane
- Yderside: en ny hybridelastom til TØRT greb.
- Inderside: ny materialeblanding med specifikke “funktionelle elastomer” og silika giver fremragende greb og opbremsning i vådt føre.
(1) Takket være eksterne tests opnået af TÜV SÜD i juni og juli 2016 med 255/35-19 96Y XL. med BRIDGESTONE Potenza S001, CONITINENTAL ContiSportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 og PIRELLI PZero Nero GT købt på europæisk reservedelsmarked i 2016 af TÜV SÜD
(2) Takket være eksterne tests opnået af DEKRA Test Center i juni og juli 2016 med 255/35-19 96Y XL med BRIDGESTONE Potenza S001, CONITINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 og PIRELLI PZero Nero GT købt på europæisk reservedelsmarked i 2016 af TÜV SÜD.